Lancering van het tweede seizoen van het DROH!ME Pop-Up Village

Donderdag 27 oktober om 18 u.

Aan de rand van het Zoniënwoud, in het hart van de hoofdstad van Europa, stelt Droh!me zijn Pop-Up Village opnieuw open: 1500 m² ruimte voor verhuur in een uniek groen kader, op de historische site van de hippodroom van Ukkel-Bosvoorde.

Nu donderdag 27 oktober opent Droh!me het nieuwe seizoen van zijn Pop-Up Village. De moduleerbare ruimte kon al sinds maart 2016 gehuurd worden, maar krijgt nu een update: naast de twee prachtig gerestaureerde iconische locaties (de Grote Tribune en het weeglokaal), kunnen organisatoren van evenementen nu ook gebruik maken van de schitterende Silhouette-tent van 520 m².

Droh!me Pop-Up Village, dat is ook de waaier aan activiteiten van het Melting Park, waar natuur, sport, cultuur, educatie en ontspanning centraal staan. Klanten kunnen van beide venues gebruik maken voor hun bedrijfsevents of privéfeesten. Animatie in het bos rond fauna en flora, boswandelingen met gastronomische picknick, een mountainbikeparcours, golf, oriëntatieloop… Keuze genoeg!

De traiteurs en leveranciers die Droh!me Pop-Up Village geselecteerd heeft, passen bij de filosofie en de aandacht voor het milieu van het project. Ze schikken zich naar de wensen van de klant en gaan op een duurzame en milieubewuste manier te werk.

HET BETOVEREND KADER VAN HET DROH!ME POP-UP VILLAGE

Met zijn nieuwe tent en zijn gebouwen telt Droh!me Pop-Up Village in totaal 1500 m², die beschikbaar zijn volgens huurformules op maat:

Nieuw: de Silhouette-tent – 520 m²

Een originele structuur uit één module (eventueel combineerbaar met andere), ideaal voor exclusieve evenementen. De tent is doorzichtig waardoor bezoekers een uitzonderlijk zicht op de achterkant van de prachtig gerestaureerde Grote Tribune hebben. Dat zorgt voor een sprookjesachtige sfeer in een groene omgeving.

• De Grote Tribune  – 930 m²

Het gebouw is volledig gerestaureerd. Het contrast tussen de vernieuwde buitenmuren en het interieur, dat bewust ruw werd gelaten, levert een heel geslaagd resultaat op. De Grote Tribune beschikt over verschillende stemmige ruimtes: de Rooftop – 560 m², de Koninklijke Loge – 50 m², de Loggia – 90 m², de Loft – 170 m² en de Boudoir – 60 m².

• Het Weeglokaal – 170 m²

Het weeglokaal dateert uit 1900 en is prachtig gerestaureerd aan de buitenkant. Het straalt tegelijk elegantie en gezelligheid uit op een oppervlakte van 170 m², verdeeld over twee niveaus met een mezzanine van 70 m². Vanuit het weeglokaal is er een prachtig zicht op de hippodroom, het golfterrein, de Vertrektoren en de Grote Tribune.

• De Renbaan – 1,6 km

De voormalige piste van de hippodroom is volledig afgezoomd met bomen en loopt helemaal rond de negen holes van de Brussels Droh!me Golf Club. Een ring van 1,6 km voor iedereen die wil sporten of ontspannen. De renbaan kan op zichzelf gebruikt worden of in combinatie met de andere ruimtes op de site. Er is plaats voor incentives, loopwedstrijden en alle andere vormen van sport.

Deze nieuwe en exclusieve ruimte is gemakkelijk bereikbaar dankzij de vele parkeerplaatsen. Gun uzelf een moment van verademing en combineer werk met ontspanning!

Voor meer informatie kan u hier de presentatiefolder downloaden of contact opnemen met:

Frédérique Knapen (DROH!ME) - Fknapen@drohme.be - +32 (0)490.11.25.52

Frédérique Knapen DROH!ME
Over DROHME Park

Meer dan twintig jaar lang werd de geklasseerde site van de hippodroom van Ukkel-Bosvoorde aan haar lot overgelaten. Maar dankzij DROHME, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en de Europese EFRO-fondsen bruist de plek als nooit tevoren.

Sinds 2014 is het park steeds mooier en aantrekkelijker geworden, tot grote vreugde van de wandelaars, joggers, ruiters en fietsers die deze magische plek herontdekken.

DROHME is een levend park met een boeiende voorgeschiedenis, een plaats die aanzet tot ontdekken en ontmoeten. Het park pakt ook regelmatig uit met activiteiten voor jan en alleman. Onthaasten, ontmoeten, ontspannen … mettertijd worden aan het bestaande programma steeds nieuwe opties toegevoegd voor een heerlijk dagje uit, hetzij alleen, hetzij met vrienden of familie.

Terhulpsesteenweg 53A
B-1180 BRUSSEL