DROH!ME Pop-Up Village: 2025 m² charme en authenticiteit te huur

Brussel, 10 maart 2016 – Met zijn buitengewone site van 32 hectare te midden van het groen aan de rand van het Zoniënwoud, luidt DROH!ME Melting Park een compleet nieuwe generatie van recreatieparken in. Twee jaar voor zijn opening stelt DROH!ME Melting Park een nieuwe, toegankelijke en moduleerbare ruimte ter beschikking in het hartje van Brussel: DROH!ME Pop-Up Village.

Het toekomstige DROH!ME Melting Park past volledig in de doelstellingen van "Brussel, duurzame stad" en krijgt in deze context een symbolische waarde. Het unieke en vooruitstrevende concept op de gerenoveerde site van de vroegere hippodroom van Ukkel-Bosvoorde biedt generatie-overschrijdende activiteiten aan, rond vijf aantrekkingspolen: natuur, sport, cultuur, educatie en ontspanning.

DROH!ME Pop-Up Village maakt deel uit van de ontwikkeling van dit project en biedt nu al ontspanningsactiviteiten aan gecombineerd met evenementen voor bedrijven, organisaties en privé-initiatieven, zoals golfinitiaties, boswandelingen en sportactiviteiten op de renbaan (joggen, fietsen, enz.).

Aan de ingang van het Zoniënwoud en in het hartje van de hoofdstad van Europa biedt DROH!ME Pop-Up Village een nieuwe, buitengewone site voor dagactiviteiten in het unieke en historische kader van de site van de Hippodroom van Ukkel-Bosvoorde, die helemaal wordt gerenoveerd.

DROH!ME Pop Up Village – de voordelen:

• In het hart van de hoofdstad van Europa,
  • 2.025m² beschikbare ruimte,
  • een weelderig groene omgeving,
  • flexibele huurmogelijkheden,
  • vrije keuze van traiteur,
  • tot 400 parkeerplaatsen ter plaatse,
  • vele toegangsfaciliteiten: trein, tram, bus, fiets en auto, ...

DROH!ME Pop-Up Village omvat drie moduleerbare ruimtes:

• LE GRAND SALON - 1.050m²

Zijn originele vorm zorgt voor een uniek volume en maakt deze ruimte geschikt voor congressen, seminaries, teambuildings, enz.

• LA COURTINE - 450m²

Deze ruimte heeft een klassiekere vorm en kan al dan niet in combinatie met een andere ruimte gebruikt worden voor alle soorten projecten.

• L’ORANGERIE - 525m²

Dankzij de speciale structuur is deze ruimte ideaal voor exclusieve evenementen. Zij biedt een buitengewoon uitzicht op de Grote Tribune. Het geheel creëert een bijzondere sfeer in een mooie, groene omkadering.

DROH!ME Pop-up respecteert een ecologische code en streeft naar:

• De organisatie van activiteiten tijdens daluren,
  • Gemakkelijke toegang te voet en met de fiets, trein, tram, bus en auto,
  • Een gedegen afvalbeheer via gescheiden vuilophaling,
  • Ecologisch verantwoorde verlichting,
  • Geluidsbeheersing.

U vindt deze nieuwe en exclusieve ruimte voor activiteiten tijdelijk aan de poorten van het Zoniënwoud. Gun uzelf een zuurstofbad, combineer werk met ontspanning op een exclusieve site en ontvang uw klanten en medewerkers in een uniek kader.

Download de bijgevoegde presentatiebrochure  voor meer info, of neem contact op met Frédérique Knapen fknapen@drohme.be - +32 (0)490.11.25.52.

Over DROHME Park

Meer dan twintig jaar lang werd de geklasseerde site van de hippodroom van Ukkel-Bosvoorde aan haar lot overgelaten. Maar dankzij DROHME, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en de Europese EFRO-fondsen bruist de plek als nooit tevoren.

Sinds 2014 is het park steeds mooier en aantrekkelijker geworden, tot grote vreugde van de wandelaars, joggers, ruiters en fietsers die deze magische plek herontdekken.

DROHME is een levend park met een boeiende voorgeschiedenis, een plaats die aanzet tot ontdekken en ontmoeten. Het park pakt ook regelmatig uit met activiteiten voor jan en alleman. Onthaasten, ontmoeten, ontspannen … mettertijd worden aan het bestaande programma steeds nieuwe opties toegevoegd voor een heerlijk dagje uit, hetzij alleen, hetzij met vrienden of familie.

Terhulpsesteenweg 53A
B-1180 BRUSSEL